Leapşă

Am primti de la Baghy o leapşă. Deci:

1)De ce ai acceptat leapsa aceasta?
a)Mi se pare interesanta b)Sa mai fac un post in plus c)Sa nu-l dezamagesc pe cel care mi-a dat-o
c)

2)De cand esti in blogosfera?
Citesc de mult timp, am început să scriu efectiv de luna trecută.

3)Cum ai ajuns sa iti faci blogul?
Mi-a venit cheful într-o seară

4)Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
Vivi, Fulgerică sau zoso, unu din astea 3

5)Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging:
personalitate, timp, personalitate

6)Cel mai citit blog de catre tine:
Fulgerică

7)Alte bloguri pe care le mai citesti?
încă 135 de bloguri.

8)Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? (ex. Haipa, Blogger etc.)
wordpress, am mai încercat şi blogspot, dar nu mi-a plăcut

9)Este important traficul pentru tine?

Poate o să fie la un moment dat.

10)Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?
Poate pe viitor când o să fie important şi traficul.

11)Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?
Swamp.

12)Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
Nu, atâta timp cât nu ai restricţii (cum are wordpress.com)

13)Parola cu care te loghezi la blog:
Aia by default.

Leapşa este la liber.

0 Responses to “Leapşă”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

