Pătrat cu două linii

Arhi ne întreabă cum să desenezi un pătrat cu trei linii. Eu l-am desenat doar cu două linii. Să zică vreunul că am greşit :)

linii.jpg

10 Responses to “Pătrat cu două linii”


  1. 2 valydo Ianuarie 15, 2008 la 9:33 pm

    ma mut pe alt domeniu in cateva zile. mai ma gandesc daca ramane albul asta si mascota de sus.

  2. 3 anaAyana Februarie 29, 2008 la 8:15 am

    Wow, asta da.

    Dar cum unesti 9 puncte cu doar 4 linii? Fara sa ridici creionul de pe hartie si fara sa treci de doua ori prin acelasi punct? :D

  3. 4 valydo Februarie 29, 2008 la 8:19 am

    Si cum sunt asezate alea 9 puncte?

  4. 5 marius Martie 28, 2008 la 7:26 pm

    . . .

    . . .

    . . .

    Asa sunt asezate punctele.

    Succes.

  5. 6 bridle Mai 27, 2008 la 7:26 pm

    bridle says : I absolutely agree with this !

  6. 8 jacky Iulie 21, 2010 la 4:07 pm

    pot sa unesc 9 puncte cu doar 3 linii..

  7. 10 Damoc Claudiu Octombrie 9, 2011 la 1:31 pm

    da cine poate sa uneasca un patrat cu 9 puncte cu 6 linii?:>


Lasă un răspuns

