Porumbei şi porumbiţe

În faţa geamului meu şi-au făcut cuib vara trecută şi acum două veri un cuplu de porumbei. Masculul şi femela clocesc ouăle pe rând, câte o dată pe zi. De fiecare dată a venit o furtună puternică şi le-a stricat cuibul, iar ouăle au căzut de la etajul 3 pe asfalt. După am văzut porumbeii cu câtă grijă şi-au făcut ciubul şi apoi au clocit ouăle mi s-a făcut milă de soarta puilor nenăscuţi. Aici sunt nişte poze pe care am putut să le fac fără să-i sperii prea mult: (click şi din nou click pentru full-size)

1. Singura poză în care am reuşit să prind ouăle. Erau descoperite foarte rar, doar la schimbul de tură.

2. Două poze de pe vremea când strângeau paie şi rămurici pentru cuib.

3. Porumbiţa la treabă:

A treia întâlnire faţă în faţă cu un porumbel s-a petrecut prin august când un cuplu şi-a făcut cuib chiar pe pervazul unei ferestre de la scară. Aşa că mi-am aparatul şi am făcut câteva poze prin geam. Iar a venit furtuna, iar a dispărut cuibul. of. Poze:

Pentru mine toate pozele astea înseamnă minunea de a fi părinte, chiar dacă în aceste nefericite cazuri nu s-a putut.

5 Responses to “Porumbei şi porumbiţe”


  1. 1 bumby Octombrie 5, 2008 la 6:43 pm

    sti ceva?? Tu nu faci diferenta intre un porumbel si un gugustuc..Aia sunt niste gugustuci nu sunt porumbei.

  2. 2 Bogdan Mai 16, 2009 la 1:01 pm

    Astia nu sunt porumbei…sunt niste gugustiuci.

  3. 3 tony Martie 22, 2010 la 8:31 pm

    app nu sunt porumbei si gugustuci:)) ori cum ff frumos

  4. 4 Florin Aprilie 8, 2011 la 6:48 pm

    aia nu’s porumbei st gugustiuci

  5. 5 alin Iulie 23, 2011 la 6:28 pm

    da sigur aceia sunt niste gugustuci dar stiti ceva nu sunt sigur daca este adevarat nu stiu nu sunt expert dar mi se pare ca li se mai spune si porumbei salbatici


Lasă un răspuns

