Luke, I Am Your Father!

Celebra frază din titlu nu este zisă niciodată de Darth Vader, cuvintele originale sunt „No, I am your father”. Am citit pe urbandictionary şi apoi m-am uitat la un filmuleţ să mă conving. Mai gasiţi pe wiki un articol despre multe, multe de astea.

3 Responses to “Luke, I Am Your Father!”


  1. 1 ionutz Ianuarie 5, 2008 la 7:04 pm

    naşpa film… am încercat de o grămadă de ori să mă uit la toată seria… de fiecare dată adormeam cu brio :| iar mie îmi plac SF-urile. Doar că ăsta era prea de tot :D

  2. 2 valydo Ianuarie 5, 2008 la 7:10 pm

    mie mi-a placut. n-am vazut toata seria deodata, dar cel putin stiu ca n-am adormit la vreun episod.
    da te rog un exemplu de sf care iti place

  3. 3 Tigh Ianuarie 7, 2008 la 4:00 pm

    Aceeasi chestie e si cu Star Trek si Captain Kirk. Niciodata in serial nu a zis „Beam me up, Scotty!”


Lasă un răspuns

