TuneUp Undelete 2008

Program idiot, dar uite care e povestea:

Am şters din greşeală nişte Catalog Files for the Content Indexer şi toată muzica, jocurile, etc. au dispărut, adică nu-mi mai apăreau fişierele, deşi ele existau fizic pe hard. Am mai paţit asta o data şi am rezolvat cu FileScavenger 3.0, dar ăsta nu vroia să le facă să apară acolo unde au fost, vroia doar să le salveze pe altă partiţie. Asta m-a cam încurcat şi toată operaţia a durat vreo 7-8 ore. Acum am vrut să economisesc nişte timp şi am căutat un program care să facă fişierele să apară acolo de unde au fost „şterse”. Şi acum găsit TuneUp Undelete 2008. L-am pus să-şi facă treaba, a dat vreo 200 de erori că nu poate să citească. Am zis că hai, câteva melodii acolo pierdute nu e un capăt de ţară. Dar supriza a venit după ce am testat fişierele recuperate. Mai mult de jumătate erau, şi încă sunt, corupte. Dau să cânte o melodie şi cântă un fragment din alta şi faze de astea.

Aşa că nu folosiţi TuneUp Undelete 2008. Pentru binele nervilor voştri.

0 Responses to “TuneUp Undelete 2008”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

