Zăpadă

Azi noapte şuiera vântul uşor, zăpada se lovea de geam, geamul ingheţa si nasul meu degera în pat. Azi dimineaţă simţeam cu cineva îmi fluieră în ureche puternic. Nu era nimeni, era doar vântul care „fluiera” cu atâta putere încât trecea de termopan, de jaluzele şi ce-o mai fi. Am făcut şi câteva poze cu telefonul de la rds că aparatul foto n-am reuşit să-l învii încă (una pe flickr). Am deschis geamul să mă uit pe strada de sub blocul meu şi mi-a intrat juma de metru de zăpadă în cameră. Acuma sper să se mai domolească vântul să pot deschide geamul ca lumea.
later edit: a început să cadă şi curentul.

0 Responses to “Zăpadă”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

