Melodii pe repeat

Nu ştiu ce mi-a venit să fac acum o listă cu melodiile care le-am ascultat pe repeat de 10, 20, 30 de ori. Nu neapărat melodii favorite, ci doar alea care le-am pus pe repeat si am rezistat cu plăcere. Sper ca nu am omis prea multe. Deci iată-le înt-o ordine pur alfabetică:

AfromanCrazy Rap

AlsouHe loves me

CommonDrivin’ Me Wild (Feat. Lily Allen)

Édith PiafLa Vie en rose

HooverphonicMad About You (mai ales varianta scurtă de la sfărşitul concertului din Milano)

Lily AllenSmile

Lily AllenNan You’re A Window Shopper

Lou BegaMambo Nr.5

Massive AttackTeardrop

MIA.Zirkus

Michael JacksonThey Don’t Care About Us

Narcisa SuciuLioară, Lioară

Nelly FurtadoAll Good Things(Come to an End)

Nelly FurtadoNo Hay Igual

Nelly FurtadoLet My Hair Down

Norah JonesSinkin’ Soon

Pasarea ColibriMielul

PortisheadGlory Box

PortisheadRoads

Peggy LeeFever

RihannaPush Up On Me (Moto Blanco Club Mix)

Roza vanturilorNumai noi

SugababesHole in the Head

t.A.T.u.All the Things She Said

t.A.T.u.Friend or Foe

TrickyStay în combinaţie cu TrickyIce Pick

TrickyBack Steel

Vita de VieSunetul Mai Tare

Within TemptationAngels

Within TemptationCaged

2 Responses to “Melodii pe repeat”


  1. 1 pisicainbocanci Decembrie 24, 2007 la 10:29 pm

    la vie en rose – jeux d’enfants
    teardrop – house
    mad about you e…mad about you, iar angels si caged sunt, well, sunt WT, ffs! :-)

  2. 2 victorelu Decembrie 25, 2007 la 8:18 pm

    mi-am schimbat domeniul,vali, sa ma schimbi si in blogroll pls :)
    salutari si un craciun fericit!


Lasă un răspuns

