Iluzie optică noua

iluzie opticaDe mult n-am mai văzut o iluzie optică nouă şi bună, dar am găsit azi una foarte ciudată pe ebaums: Table Illusion, atât de bună încât am verificat-o în Photoshop si e corectă: Alea doua mese chiar au aceaşi formă şi mărime, numai că sunt orientate altfel.

6 Responses to “Iluzie optică noua”


  1. 1 victorelu Decembrie 24, 2007 la 5:33 pm

    eu inca nu cred sincer :)))

  2. 2 valydo Decembrie 24, 2007 la 5:35 pm

    daca nu o vezi cu ochii tai…greu sa crezi, intr-adevar

  3. 3 valydo Decembrie 24, 2007 la 5:54 pm

    hai ca am verificat-o si in Photoshop si e corecta :)

  4. 4 victorelu Decembrie 24, 2007 la 11:11 pm

    oricum m-as uita la ea tot nu vrea ma
    incerc si eu cu photoshopu. revin decat daca nu imi da bine :))

  5. 5 valydo Decembrie 24, 2007 la 11:22 pm

    cu photoshop sau cu rigla pe monitor, si tot e corecta.
    destept cine s-a gandit la asta.


  1. 1 Victorelu » Iluzie optica Trackback pe Decembrie 28, 2007 la 8:12 am

Lasă un răspuns

