Premiu MECT pentru Ovidius

lt ovidius constanta „Ministrul Educaţiei, Cristian Adomniţei, a premiat astăzi cei mai buni directori de unităţi şcolare din ţară, în cadrul „Galei Directorilor 2007″, eveniment aflat la a doua ediţie. Au primit distincţii 149 de conducători de unităţi şcolare, câte 3 din fiecare judeţ, respectiv 6 din municipiul Bucureşti. De asemenea, au fost premiaţi 10 directori de palate şi cluburi ale copiilor din toată ţara şi 10 directori de cluburi sportive şcolare/licee cu program sportiv din toată ţara. Fiecare director a primit 10.000 RON pentru şcoala pe care o conduce şi o diplomă de merit pentru activitatea de management.” (Comunicat de presă MECT – 20 decembrie 2007)

Citind lista câştigătorilor dau şi de directoarea liceului nostru. (Liceul Teoretic „Ovidius” Constanţa – doamna Cristina Anghel). Să vedem ce o să se facă cu banii.

12 Responses to “Premiu MECT pentru Ovidius”


  1. 1 Jevrutzza Decembrie 21, 2007 la 9:40 pm

    Hatz :D [raspuns bun? ]

  2. 3 zzz Decembrie 21, 2007 la 10:11 pm

    io zic ca nu vedem;)

  3. 4 coke Decembrie 22, 2007 la 8:44 am

    O s-o vedem cum pleaca prin Grecia

  4. 5 Bazaita Decembrie 22, 2007 la 8:49 am

    Sau nu neaparat prin alte tari, nu neaparat Grecia :P (o sa cada liceul ala pe noi!rusinik!)

  5. 6 CH Decembrie 22, 2007 la 10:01 am

    pei o sa vedem banii…. adik toale noi pantofi :))

  6. 7 valydo Decembrie 22, 2007 la 10:21 am

    toale noi, pantofi…pentru noi :D

  7. 8 rx Decembrie 22, 2007 la 11:51 am

    mai… sa stii ca liceul a mai luat bani luna trecuta si de pe urma olimpicilor internationali, si anume peste 20.000 ron… la atatia bani ar trebui sa fie ceva imbunatatiri majore.. dar nu prea cred.. :P

  8. 9 valydo Decembrie 22, 2007 la 11:53 am

    au aparut calculatoarele alea noi, au varuit o parte din exterior, au inlocuit ceva garduri…s-au cheltuit ceva bani

  9. 10 rx Decembrie 22, 2007 la 12:33 pm

    ah… daca zici tu, inseamna ca asa este.. eu sa fiu sincera, nu prea mai stiu ce e pe la scoala :)

  10. 11 pisicainbocanci Decembrie 24, 2007 la 9:38 am

    da, o sa vedem. nici nu vreau sa intru in discutii despre firma care a executat varuitul si onorariul lor, ori despre minunatele calculatoare noi, despre ai caror producatori nu am auzit in viata mea (destul de atehnica, ce-i drept). intre timp, eu tot nu mi-am vazut bursa, ca sa nu mai zic de alte cele. si nici nu am auzit-o pe doamna anghel sa multumeasca public, in fata tuturor, olimpicilor de pe urma carora castiga dumneaei….adica liceul. oh well, life’s a bitch.

  11. 12 SUSTIN_PISICA_IN_BOCANCI Ianuarie 18, 2008 la 5:56 pm

    O DOAMNA ar recunoaste meritele si contributia elevilor in promovarea liceului. Dar, vorbim despre …o doamna. E si cazul de fata?


Lasă un răspuns

