Foto Licart 2007

Fotografiile care sper că o să câstige la Licart anul ăsta. În afară de prima nu mi se par senzaţionale, dar sunt cele mai bune nominalizate după părerea mea.

1. Secţiunea portret: Bubbles are her dream



2. Secţiunea alb-negru: Black&White

3. Secţiunea diverse: Contact

4 Responses to “Foto Licart 2007”


  1. 1 pisicainbocanci Decembrie 24, 2007 la 10:12 am

    licart, mirifici as usual, au ales numai ciudatenii de poze. ma rog, asta sau am eu gusturi de-a dreptul sinistre…

  2. 2 valydo Decembrie 24, 2007 la 10:34 am

    unele sunt chiar bune, dar erau si altele la fel de reusite care n-au intrat printre finalisti, cum ar fi asta de Razvan Mihalyi, ca sa nu mai zic de cele nenominalizate.

  3. 3 pisicainbocanci Decembrie 24, 2007 la 10:36 am

    pai la nominalizari era, in finalisti nu e. ma rog, ma depaseste procesul de selectie…

  4. 4 Razvan Mihalyi Ianuarie 13, 2008 la 1:55 pm

    Bai, macar prietenii mei ma lauda. Mersi :-D


Lasă un răspuns

